Ahad, 19 Julai 2009

sabtu yg memenatkan

ni yg aku nk cite ni aku smlm dahlah blik keje lmbat,kol 5 baru blik septtnya hari sabtu aku blik kol 1 tapi da blik lewat,dahlah blik lewat x bleh nk tdo sbb ape sbb nk kene g kajang umah awek aku lak nk x nk kene jgak g..kajang kol 7 lebih,sampai2 je sane aku tlg ape2 yg patut pastu aku ikot caca g beli barang ngan amek cake..sate lah ais lah durian lah mcm x de org lain kena g beli....sampai umah lepas beli brg tu dlm kol 8 lebeh jgak..pastu pasang api nk wat bbq..ramai jgak lah yg ada semalam nasib baik kenal lah sedara mara caca tu kalu x aku pasti keras hahahah ape2 pn mmg best majlis kat umah caca zaid ngan aida pn ada dtg dia org dtg lambat...ramai tg ada..dah lah aku da x tau nk tulis ape da ni k cow

1 ulasan:

nor_aysha berkata...

thanks syg sbb sudi menemankan sy...luv u!!