Sabtu, 1 Ogos 2009

selamat bulan baru

maaflah dah lama x update blog ni...maklumlah sibuk dengan kerjaya kan..hari ni dah masuk bulan ke 7 dalam thn 2009 rasa mcm sekejap je kan..sepanjang tahun ni mcm yg jd tapi semua tu lumrah hidup..nak x nk kene jgak kite lalui..aku kerja pn dah dekat 6 bulan dah sebelum ni sibuk belajar tu lah org lain sibuk cari duit yg aku ni sibuk ni blajar dah tua2 baru sibuk nk blajar bkn ape pn ni semua utk aku jugak pegi jelah....tapi hari ni sabtu kan ada kenduri nk sambut puasa ngan kenduri tahlil arwah sekali..wat kat umah abg azam kat cheras...tah aku rasa ramai yg datang kot aku lepas keje baru g kot nk g awal2 pn x de ape2 pn..kan lg baik lepas maghrib aku g..ok lah ape2 pn hidup ni mesti diteruskan...walau ape pn yang terjadi....

Tiada ulasan: