Powered By Blogger

Isnin, 6 Ogos 2012

tanggungjawab

dlu bujang skrg dah berkahwin itu lah salah satu tanggungjawab aku yg paling besar..tp ape pn aku ttp bersyukur kerana di kurniakan kehidupan sebegini,kalu nk diceritakan time bujang mmg banyak jauh beza,bak kata ape yg aku buat semua utk dri sndri dan keluarga tp skrg tanggungjawab aku makin besar.kalu nk buat ape2 skrg ni mesti berdua...best jgak ble buat sesuatu perkara bersama..dlu bujang keje kdg2 cincai je,maksud aku selalu amek mudah tp skrg semua tu da berubah x mcm dlu .bak kate org dlu makan utk satu perut skrg kene bagi makan utk dua perut insyaallah aku ada rezeki utk 3 perut lak kn...tu semua cabaran bagi aku...ni cara untuk aku jadi lebih matang dalam melalui kehidupan berkeluarga...aku amat berharap yg hubungan ni akan kekal sampai aku ttp mata dan nafas terhenti untuk selamanya..bukan senang untuk pikul tanggungjawab ni aku perlu untuk menjaga semua dari semua segi, itu semua perlukan aku memberikan perhatian sama rata.aku selalu berdoa yg kehidupan aku dan isteri ni akan sentiasa bahagia...amin


- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: