Powered By Blogger

Isnin, 6 Ogos 2012

raya sbgai suami isteri

alhamdulillah aku sangatlah bersyukur kerana menganugerahkan seorang isteri yg baik dan sangat memahami..thn ni thn pertama aku beraya sbgai suami isteri..x sabar rasanya nk raya,maklumlah first raya berdua...thn ni persiapan raya alakadar je.tp aku ttp seronok dapat melihat isteri aku seronok utk sambut raya thn ni..x pe aku sangat perpuas hati dapat memenuhi permintaan isteri tercinta walaupn x seberapa utk persiapan raya thn ni...time yg paling aku ske tngok my wife time dia pilih baju raya..semua abis dia belek..dan bile dia dh dpt ape yg dipilih aku dpt tngok raut wajah dia yg sangat seronok..tp itulah sebab yang aku suka sangat tngok wife aku pilih ...alhamdulillah thn ni dpt aku jalankan tanggungjawab aku sebagai seorang suami....
raya thn ni aku apply cuti utk ape utk raya bersama walaupn aku terpaksa bekerja dimalam raya...x sabar rasanya nk raya bersama... raya thn ni aku blm ptuskn belah mana yg kami perlu beraya....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: