Powered By Blogger

Rabu, 8 Ogos 2012

perbelanjaan

kadang2 aku sentiasa terpikir aku ni cukup ke bagi makan minum ngan pakai kt my wife.kdg2 terpikir jgak sbb tkt ada yg kurang,manusia kn x lari dari kesilapan.aku dh cuba sebaik mkin utk memenuhi permintaan my wife.bkn ape kdg2 aku x dpt nk penuhi bkn sbb aku ni kedekut tp ape yg aku lihat perbelanjaan aku melebihi dari pendapatan..aku sangat bimbang dgan semua ni,tkt my wife rasa ada kekurangan walaupn aku tau dia x kisah...mkin ni ujian allah untuk aku dan my wife,org kate baru2 kwen biasalah perbelanjaan seharian mmg merumitkan....x pe aku percaya pada rezeki tuhan walaupn pendapatan aku x banyak tp aku mampu utk beri isteri aku makan walaupn x mewah tp kdg2 perasaan bimbang tu ttp akan muncul......tp ape kn daya aku hanya manusia biasa yang lemah...aku berjanji biarpn aku mati kering sekali pn aku ttp akan sediakan ape yg perlu untuk isteri aku....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: