Powered By Blogger

Rabu, 8 Ogos 2012

keinginan

hari ni g keje bawak mcam2 bekal,dari makanan utk sahur sampailah utk makan kt opis sementara tgu sahur.skrg ni my wife ske sangat blajar masak masakan yg baru mcm lagsania ngan popia.mmg x dinafikan sedap masakan wife aku bkn nk puji wife sndri, kwn2 aku yg makan pn kate sedap bkn sorang dua tp bleh dikatakan semua...kalu lah wife aku baca ni mesti kembang semangkuklah org kate masakan dia sedap...hahaha jgn marah ye syg...aku sangat suka sikap dia ingin belajar dan mencuba.aku lagi suka kalu dia sentiasa memasak utk aku sbb aku ni mmg suka makan heheh.boleh nk dikatakan aku ni semua benda bleh makan.tppp haha ada tapinya aku mmg kalah ngan sup ikan sbb aku mmg x gemar ngan sup ikan yg paling aku suka sup ayam atau kaki ayam itu kalu bg kt aku bleh abis satu periuk hahaha..
aku amat menyukong beliau untuk blajar dan menambahkan skill masakan beliau....bkn ape nti aku nk makan yg sedap2 x yah g kdai lagi bleh request kt my wife je sbb dia da pandai masak..hehhe
to my wife b sentiasa menyokong untuk memajukan diri dan rela untuk menjadi food tester utk kamu syg...heheh


- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: