Powered By Blogger

Ahad, 26 Jun 2011

aktiviti group aku

insyaallah segala aktiviti masih lagi dalam perancangan,mungkin aktiviti sebelum puasa tahun ini dan mby ada juga aktiviti masa bulan puasa..kawan2 opis ada bagi aku cadangan untuk aktviti sebelum puasa,kalu sebelum puasa jadinya bulan 7 lah sbb ape bulan 8 da start puasa.mby kite raye hujung bulan 8.

banyak juga cdangan di diketengahkan tp aku x bleh bg kate putus sbb ape sbb aku masih x tau lagi apekah aktiviti yang yang paling seuai buat masa sekarang..nk kate mandi sungai sambil bbq da pernah buat...kalu nk buat famly day pn da pernah buat...kali ni mby kami akan berbincang untuk mencari kelainan manelah tau boleh diterima pakai ke kan2..

contoh2 cadanga yg dak2 bagi mcm main bowling,panjat bukit dan lain2..x pe nti aku dan rakan2 lain akan bincangkan apa aktiviti yg paling sesuai sekali...insyaallah dengan adanya sokongan dari rakan2 opis insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancar sekiranya jadi aktiviti ini..

Tiada ulasan: