Isnin, 7 September 2009

hari raya bakal menjelma tiba

nampaknye raya aku thn ni beza skit...maklumlah aku raya kena kerja nak wat mm mane...dah tanggungjawab kene lah laksanakan....nk atau x nk kene jugak lakukan....raya aku thn ni aku sambut ala kadar je ape yang ada aku guna kalu x de tu x yah guna bkn susah sangat kan,mcm ni lah hidup aku,aku dh biasa semua ni,bagi aku raya ni same je ngan hari2 yg lain cuma beza ada masa maaf bermaafan dan ziarah menziarahi itu je hari lain pn same jgak kan ape2 pn aku nk ucapkan selamat menyambut lebaran pada semua yang aku kenal dan insan yang aku cintai.........

Tiada ulasan: